28 stycznia 2014

Zwiastun #2



Schodziliście trybunami na dół, a oczy wszystkich były skupione na Tobie. Pomimo, że na dzisiejszą sesję ubrałaś się w bardziej wygodne ciuchy, nadal robisz na mężczyznach wrażenie.


Kończysz opowieść i spoglądasz na twarz chłopca, który uśmiechał się przez sen. Pewnie widzi tam swojego własnego anioła - przemyka Ci przez myśl. Wychodzisz z pokoju i idziesz do kuchni, gdzie nalewasz sobie szklankę soku pomarańczowego.


Chyba naprawdę odwaliłaś kawał dobrej roboty. Cieszysz się, że ktoś docenił Twoje umiejętności i Twoje starania. Dużo czasu poświęciłaś na ten projekt. Kombinowałaś, przestawiałaś, zmieniałaś.. Ale w końcu wyszło Twoje małe arcydzieło, z którego jesteś cholernie dumna i które z cholerną przyjemnością powiesisz na swojej ścianie.


Gdyby Cię dzisiaj zauważyli, byliby z Ciebie dumni. Wiesz o tym. Ale nie zobaczą Cię. I nie będą dumni. Przecież odwrócili się od Ciebie, kiedy najbardziej ich potrzebowałaś. Dlaczego miałabyś znów chcieć ich oglądać?



Jeszcze o tym nie wiesz, ale możesz czuć się zaszczycona. Właśnie zyskałaś przyjaciela, który zawsze Ci pomoże, nigdy nie opuści i będzie wspierał, dopóki mu na to pozwolisz. Prawdziwy skarb.


Kilka spraw organizacyjnych.
Z prologiem startujemy dokładnie 8 lutego. Postaram się dodawać rozdziały dość regularnie, ale odstępy czasowe mogą być dłuższe niż tydzień.
Jeżeli chcecie być informowane, zostawcie numer gg lub adres blog pod tym postem. Byłabym wdzięczna. :)
To chyba tyle.
Dziękuję, że jesteście. :*

10 komentarzy:

  1. Pozostaje mi tylko czekać na ten 8 lutego! :D Z tych urywków nie za wiele się dowiedziałam, ale coś tam na pewno mogę się już domyślać :-)
    Więc czekam!

    OdpowiedzUsuń
  2. A więc to nie był jeszcze prawdziwy rozdział. Mogła byś mnie poinformować na tt? To mój adres @czwartek1999 Pozdrawiam i czekam na pierwsze rozdziały Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic tylko czekać na 8 lutego. Zwiastuny zbyt wiele nie mówią, ale właśnie przez to chce się zdecydowanie więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U siebie na blogu już to napisałam, ale wolę powtórzyć tutaj: bardzo podobają mi się oba zwiastuny i strasznie mnie ciekawi, co będzie dalej. Czekam z niecierpliwością na prolog. Ps. Bohaterowie rządzą, haha <3
    Dziękuję jeszcze raz za komentarz na moim blogu i proszę, żebyś tam mnie informowała o nowościach + zapraszam do dalszego czytania ;)
    Pozdrawiam, strefa-id.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak na prawdę to ja dalej nic nie wiem, co może być zawarte w tej historii, ale to mnie ciekawi i będę :D
    Gg jeśli możesz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam z niecierpliowością na start, a Ty podsycasz tylko moją ciekawość :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Już uwielbiam to opowiadanie Kochana ;*
    Przepraszam , że dopiero dzisiaj przeczytałam , ale nauka , zaliczanie przed feriami itp ;)
    Suuper !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja będę, trochę na razie nie kumam tych zwiastunów ale to chyba dlatego, że ciepie na przeokropny ból głowy który rozsadza mi czaszkę

    zapraszam wszystkich bardzo serdecznie na prolog nowej historii, tej innej, tej niegrzecznej, tej z Zatorskim w roli głównej.

    http://pruderyjnagra.blogspot.com/2014/01/prolog.html

    Pozdrawiam‎

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam z niecierpliwością :)
    Nr gg: 25830189

    OdpowiedzUsuń
  10. szczerze mówiąc mało ten zwiastun daje, ale patrząc do rubryki z bohaterami myślę, że może być ciekawie!
    możesz mnie informować na gg (44586600) lub tt (@KibicoweLove) :)

    Aaa, i zwracając uwagę na bohaterów, widzę że to będzie siatkarskie opowiadanie, także zachęcam do zapisania go do Listy Siatkarskich Opowiadań:) http://kibicowelove.blogspot.com/p/opowiadania-warte-polecenia.html

    OdpowiedzUsuń